Zwroty i reklamacje w Wallspace

Dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty spełniały najwyższe standardy jakości i oczekiwania naszych Klientów. Jeśli jednak chcesz zwrócić produkt lub złożyć reklamację, zapoznaj się z poniższymi informacjami.

Zwroty

Warunki zwrotów określone są szczegółowo w regulaminie strony, punt VI. REKLAMACJE I ZWROTY.
Regulamin znajduje się pod adresem: https://wallspace.pl/terms

Warunki zwrotu:

Produkt nie może nosić śladów użytkowania ani być uszkodzony.Produkt powinien być zwrócony w oryginalnym opakowaniu, jeśli to możliwe.Koszty zwrotu przesyłki ponosi Klient.

Jak dokonać zwrotu?

Każdy produkt zakupiony w sklepie WallSpace.pl jest produkowany na indywidualne zamówienie kupującego, dlatego też do każdego zwrotu podchodzimy indywidualnie. Przed odesłaniem spersonalizowanego produktu konieczny jest kontakt z działem obsługi klienta, aby omówić jego szczegóły.

Zwroty wysłane bez wcześniejszego uzgodnienia mogą nie zostać uznane!

Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki i pozytywnej weryfikacji zwrotu.

Pobierz formularz zwrotu

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

Napisz do nas na adres [email protected]

WallSpace - Sklep z fototapetami, obrazami, plakatami, naklejkami na ścianę